joi, 23 ianuarie 2014

REVIEW : Parfumul VIP Night de la Oriflame


Am fost foarte curioasa in privinta acestui parfum si de aceea am decis sa mi-l cumpar si sa-i fac un mic review.Am sa incep cu descrierea oficiala:

  "Într-un amestec de acorduri deosebite, compoziţia parfumului VIP Night armonizează în debut notele de şampanie cu aur Luxor, grepfrut şi pară - pentru o primă senzaţie vibrantă de individualitate şi efeverscenţă. Notele de mijloc sunt învăluite în fineţea florilor de iasomie, portocală şi ylang-ylang, ce se aşează pe o bază de vanilie, paciuli şi lemn de santal, lăsând în urmă un parfum elegant şi feminin."

Intradevar,ambalajul este superb ,emana eleganta si rafinament. Mirosul este unul placut,usor greoi ,potrivit pentru sezonul rece. Per total, imi place acest parfum doar ca nu persista atat de mult. Pe pielea mea persista cam 4-5 ore ,dupa care trebuie sa-l reaplic.

Daca l-as mai cumpara? Nu stiu,deocamdata! Trebuie sa-l mai folosesc ca sa-mi conturez o parere bine definita.

Sper ca acest review v-a fost de folos!   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu